För att du och ditt IT-företag ska ta steget framåt finns det många saker du kan göra. Det kan till exempel vara bra att se över ert intranät för att du och dina kollegor ska kunna kommunicera på ett smidigt sätt och för att arbetsuppgifterna ska kunna skötas på bästa sätt. Är du inte nöjd med det nuvarande intranätet kan du i följande text få tips på hur du kan förbättra det med rätt verktyg.
Skaffa nytt intranät
Genom att skaffa Viva Connections har du möjlighet att ta IT-företaget till nästa nivå. Viva Connections är en modern lösning för intranät och intern kommunikation, utformad för att skapa en sammanlänkad och produktiv arbetsstyrka. Den fungerar som en central hubb där anställda enkelt kan få tillgång till företagets resurser, verktyg och information.
Som en del av Microsoft Viva-sviten och med sömlösa integrationer med andra Microsoft 365-applikationer, erbjuder Viva Connections personifierade nyhetsflöden och informationskanaler anpassade till varje anställds specifika roll och arbetsuppgifter. Den fungerar som en central informationskälla som inte bara håller medarbetarna informerade, utan också engagerar dem och främjar både produktivitet och samarbete.
Genom att besöka Precio Fishbones hemsida kan du läsa mer om exempelvis Viva Connections, men även andra tjänster och lösningar som de erbjuder. Där kan du se exempel på hur systemet ser ut visuellt och du kommer snart märka att det är smidigt och användbart. Du kan enkelt klicka dig vidare för att kontakta företaget om du är intresserad av att införskaffa systemet till ditt företag. Du kan även hitta kontaktinformation om du har några frågor eller funderingar, så kommer företaget att hjälpa dig.
Därför ska du skaffa Viva Connections
Så för att kort sammanfatta vad systemet kan vara bra för: Viva Connections kan förbättra arbetsmiljön och samarbetet, stärka företagskulturen, förbättra kommunikationen och underlättar utvecklingen. Du kan läsa mer om fördelarna på hemsidan.